ШИРИ ИЗБОР ПОЕТИКУМА: Кристина Кљајић

Првих 19
поклањам
актовима
младежу на бутини
кључној кости
Првих 19
посвећујем
баки
која ме још понекад чешљала
спавању на стомаку
извезеном ананасу
на задњем џепу фармерица
Првих 19
дајем
касним изласцима
црном вину
хортенсиама
које сам брижљиво садила
Првих 19
предајем
Фриди
Мерилин
женама које су ме
инспирисале
цигарети
првој запаљеној
Првих 19
поклањам
њему
који ми је причао
како би ме водио
возом
са собом
на море
Првих 19
исписујем опет
за њега
глумца
лажљивца
за његову браду
Првих 19
дугујем
буђењима на
тераси
код Маре
расправљању
о Канту
његовој философији
Првих 19
остављам
са отисцима црвеног кармина
на шољи
у кафићу
у ценру Падове
Првих 19
напуштам
са укусом
пољубаца
жвака
сочних брескви
Првих 19
поклањам
лету
концертима
једној принцези
зачараног врта
која жури себи да се врати
И која ће
кад је буду питали
колико година има
увек рећи 19.

Коментари