Жељко Медић Жац: За сваки тренутак наше блискости...

***

За сваки тренутак наше блискости написао сам по једну песму
И сада се гурају и искачу преда ме и од мене траже
Авај... да изаберем најбољу и најлепшу

Као фигуре младих балерина које сили гравитације пркосе
Као симболи уклесани у прочеља зграда
Што изазивају недоумице

А ја чекам на ону која тек треба да се напише

Јер... синоћ сам читао "Најлепше љубавне песме света"
Купљене на сајму књига у Београду далеке две хиљаде и шесте
И било ми је жао што те нисам упознао макар век или два раније

Много пре ере братимљења народа

Па да ти пишем у неком рову између две линије фронта
И да испаљујем стихове као топовске плотуне
Док се лаке коњице у блато не суноврате

И да то парче хартије сачувам испод шињела
Као једини доказ мог кратког постојања
Под необраним звездама

И најљубавније писмо теби
Адресирано на време а не на место
Оној коју волим... две хиљаде и петнаеста

Фото: Златко Пангарић



Коментари