Нова књига Леле Крљар Лисинац

Недавно је из штампе изашла друга песничка књига Леле Крљар Лисинац "Из ровова душе". Лела је члан наше РАДИОНИЦЕ ПЕСНИКА од самог почетка, а у организацији књижевне редакције Културног центра Рибница, у априлу ћемо представити њену најновију књигу у Краљеву.

До тада, ево шта је Лела рекла о себи приступајућу нашој радионици.

Рођена сам 1982. године у Краљеву, где сам завршила основну школу и гимназију и где су настали моји први поетски радови, од којих су неки објављени у збирци песама „Разум птица“ из 2007. године (издавач: „Рижа“ д.о.о. Краљево). Признањем за младе песнике ’’Богдан Мрвош’’, које додељује Књижевни клуб Краљево, награђена сам 2006. године. Од тада је моја поезија објављивана у различитим публикацијама, часописима специјализованим за књижевност и другим новинским издањима годишњег, месечног, недељног и дневног карактера.
Дипломирала сам на Правном факултету Универзитета у Београду. Од 2001. године живим и радим у Београду, а поезију пишем повремено, у тренуцима инспирације, и превасходно се трудећи да писаном речју оставим траг властитог постојања за оне који ће умети стварност да осете на начин на који ја то чиним.
Клуб младих песника доживљавам као прилику да останем у контакту са младим (и не тако младим) песницима Краљева – града у коме сам рођена и из кога потиче прва, можда и најзначајнија, подршка мом скромном стваралачком раду.

Коментари