Душан Радојевић: Све неостварене жеље чувам

Све неостварене жеље чувам
За старост, да не тугујем млад

Тако су ми рекли, сада је време за весеље
Весели се док имаш снаге, кажу
Касније само туга и преостаје
А тада већ касно је

Нижи грешку за грешком, да имаш чега да се сећас
Твоји су проблеми ситнице
Немаш децу, немаш кучета ни мачета
Бринеш само о себи

А да ли ико од њих зна
Како је тешко бринути о себи
Како је тешко немати дом
У родном граду немати где

И остаје ми само да ћутим
И покривам уши од срамоте због јада
И лутам да сачекам јутро
А онда поново надам се да ће ми се десити нешто добро

И ћутим док у глави понављам
Некима је и горе
Док ми мисли затрпавају речи незналица
"Благо теби, теби је бар лако"

Крчање црева надгласавају звуци јутра
Људи који мрзовољно крећу на свој посао
И кикот парова који крецу куцама
Погнуте главе започињем још један дан
Док уморне очи и промрзло тело наводе ме на сан
Можда ћу се пробудити у неком бољем сутра


Фото: Јелена Жаревац

Коментари