Вук Цветковић: ПОЕЗИЈА ЈЕ ПРОНАШЛА МЕНЕ



Бавим се писањем готово цео свој живот, долазим из породице писаца и публициста, тако да, на неки начин, тај позив нисам одабрао ја, већ је он одабрао мене. Баш те исте “речи” дефинисале су ме као личност и биле уз мене цео живот. 

Први рад који ми је званично објављен био је још давне 1992. у приштинским новинама Јединство, а потом је уследио низ објављиваних радова у разним новинама и магазинима. До сада сам обајвио збирку песама под називом “Тужни се најлепше смеју”, у издању Света књиге из Београда, док је у припреми нова збика песама “AFK - Away from Keyboard”, која је тренутно у штампи, а очекује се да изађе на лето. 

Неких посебних узора немам. Ако би се неко истицао по начину писања, и за кога бих могао да кажем да се издваја у мојим очима као аутор, свакако је Ernest Hemingway. Не само начин писања, већ цео његов живот и дело. Издвојио бих Oscar Wilda и његово чувено ремек дело Слика Доријана Греја и Scott Fitzgeralda уз наравно Великог Гетсбија

Имам велика очекивања и јасно зацртане планове и циљеве, а где видим себе показаће време.
За Краљево, као град,  је добро да има овакав један клуб, где би млади кроз песме, прозу... размењивали своја искуства и ширили лепу писану реч.

Коментари