Богдан Вукомановић: О себи

Богдан Вукомановић, 21 год, Отроци, студент друге године етнологије и антропологије на Филозофском факултету у Београду. Писањем се бавим од друге године средње школе након смрти мајке. Од почетка студија сам престао да пишем. У периоду од годину и по дана написао сам око 60 песама од којих сам неке презентовао на књижевној вечери у средњој школи. Рецитовао сам своје песме на разним културним манифестацијама у Врњачкој Бањи. Освојио сам три награде на конкурсима за песништво. Прва је републичка друга награда Кола српских сестара за песму о Светом Сави. Друга је регионална прва награда на тему ''Здравље је највеће богатство''. Трећа је републичка трећа специјална награда Завода за удзбенике и наставна средства где су у жирију били Ршумовић, Витезовић, Андрић и други. Узори су ми писци романтизма као што су Ђура Јаксић, али и песници као Сергеј Јесењин. Себе не видим као песника, пишем за своју душу без претензија на збирку, а и нисам написао ниједну песму већ скоро годину дана и више. Очекивања у вези са Клубом немам, осим да изда неку антологију песама младих песника или стручну књизевну критику поезије младих, куда се креће њихова песничка мисао, којим стилом пишу итд.

Коментари