Лела Крљар Лисинац: ДОЋИ ЋУ

DOĆI ĆU


Doći ću još jednom da poberem želje sa tvojih dlanova.
Nemiri što me gone od kada postojim,
sipljiva duša - sklona zbegu, naklona lutanju,
doneće me opet u vrt tvojih htenja...
- Gledam kroz okna ljudskih slutnji u strepnju zrelog dana.
Znam da ima me još uvek iza tvog vida, pod mislima svakodnevice,
znam da drhtim opirući se pesku zaborava pod čelom zrelog čoveka,
u telu čije krilo dečaka i zagrljaj mladog ljubavnika poznam kao svoju senku.
I bez misli, i bez osećaja, tvoj dodir znam, koliko ti i ćutnju razumem.
Blizinu pijem. Odraz u sebi, kao u srebru, tajim i ne priznajem.

Doći ću još jednom da poberem želje sa tvojih dlanova.
One želje što rasipale su se svuda – od nemila, do nedraga,
vrtlozima strasti, goletima samoća, pustošima poraza, dubinama padova;
želje, što maskirane si proneo kroz radosti meni tuđe i nepoznate,
kroz bistrinu sreće trenutaka nedeljenih...
Na vrhovima prstiju i dalje gori žudnja nezgaslog žara,
topla – taman toliko da nedrima mi ispisuje radost sunčevih struna.
Talas potresa tvog bila razdire i cepa granice vremena,
prostore koji širine upiru u daljine i u večnost što nas deli.
A mrva istine skrojene našim postojanjem gorostasno bdi nad trenom koji me tebi nosi.... još jednom, da poberem želje sa tvojih dlanova...

Doći ću još jednom, posle vremena i nadanja,
posle zakasnelih vozova i izgubljenih vera.
Doći ću zaodenuta u sliku lika koji pamtiš pod mojim imenom,
tek nešto bogatija za svitak godina i naramak vrlina sakupljenih iskustvom,
doći ću da priznam ti sve svoje hrabrosti,
da podičim se ludostima onako kako samo ja znam i kako samo tebe raduje,
da obećam da više nikada neću obećati sve što mogu, a neću da ispunim!

            Veruj da ću doći.


Коментари